Výrobci

Košík

Žádné zboží

Poštovné 0,00 Kč
Celkem 0,00 Kč

Košík K pokladně

Nejnovější články

Ukázat vše

Způsoby doručení

zpusoby doruceni inlinebus.czZde naleznete kompletní informace o způsobech doručování Vašich zásilek. Pokud by Vám nějaké informace chyběly, určitě nám napište. Rádi Vám na vše odpovíme.

Víte, že u nás máte poštovné automaticky se slevou?
Dotujeme Vaše poštovné! Více o výhodách pro naše zákazníky zde.

Zboží z našeho obchodu můžete obdržet následujícími způsoby:

Osobní odběr

zpusoby doruceni u inlinebus.cz zpusoby doruceni u inlinebus.cz

Ve spolupráci se službou Uloženka.cz Vám nyní přinášíme přímý odběr v PRAZE, BRNĚ a OSTRAVĚ, HRADCI KRÁLOVÉM A BRATISLAVĚ.

NOVINKA:

Nyní je možné vyzvednout zboží i v následujících městech: Plzeň, Zlín, České Budějovice, Ústí nad Labem a Teplice! Odběr na těchto místech poskytuje Zásilkovna.cz

Jak služba funguje:

Na stránce objednávky jsou přímo k výběru možnosti osobního převzetí. Stačí zaškrtnout volbu u Vašeho města.

Jakmile obdržíme objednávku, budeme Vás informovat, kdy bude zásilka přepravena na Výdejní místo. Časy se mohou lišit, záleží na tom, kde právě máme Vaše zboží skladem (zda v centrálním skladu, v Praze či u jiného distributora). V praxi však převoz na pobočku trvá maximálně 1-3 dny.

zpusoby doruceni u inlinebus.cz

Momentem uložení Vaší zásilky na Výdejní místo je Vám opět zaslán email a sms zpráva. O celkovém průběhu jste tak vždy dostatečně informováni. Informaci, že je zásilka na Výdejní místě, získáte i ve svém účtu na našem eshopu – sekce Moje Objednávky, sloupec Status objednávky.

Zboží je na Výdejním místě vždy uloženo 7 pracovních dní. Na Výdejním místě je možné zboží i zaplatit, není tak nutné zasílat peníze převodem.

Výdejní místa slouží pouze pro odběr zboží, není možné zde zboží zkoušet.

Pokud si chcete prohlédnout, kde se přesně Výdejní místa nacházejí, přejděte na Výdejní místa.

Balík do ruky

zpusoby doruceni u inlinebus.czČeská pošta doručí vaší zásilku do 24 hodin po celé ČR, v den doručování bude informováni SMS zprávou. V den expedice obdržíte podrobný e-mail s číslem balíku a datem doručení. Balíky jsou doručovány v pracovní dny, v běžné doručovací době, kterou Česká pošta nabízí v dané lokalitě. Po neúspěšném pokusu o doručení je balík uložen na nejbližší ukládací poště a budete infromováni prostřednictvím SMS i papírovou výzvou.

Může se stát, že budete potřebovat změnit nebo upravit den doručení nebo ukládací poštu pro Váš Balík Do ruky, v průběhu doručování si můžete změnit termín a způsob doručení prostřednictvím www.ceskaposta.cz/zmenadispozice, kde po zadání čísla zásilky a kontaktního telefonu můžete změnit dispozice pro svoji zásilku.

Formulář Vám nabízí:


- volbu dodání zásilky dopolední pochůzkou
- uložení na poště bez pokusu o doručení
- uložení na jiné ukládací poště
- posunutí prvního doručovacího pokusu o jeden pracovní den

Pozor. Pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět.

Doporučený balík

zpusoby doruceni u inlinebus.czSpolehlivá služba České pošty. Zásilku je možné sledovat v systému T&T od podání do dodání. Pokud vás doručovatel nezastihne na místě určení na první pokus, ponechá vám upozornění v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště.

Informace k doručení zásilky:

- nezastihne-li vás doručovatel na uvedené adrese, upozorní vás výzvou na uložení zásilky na poště
- výzva, kterou naleznete v poštovní schránce, obsahuje i kontaktní informace (telefon) na poštu, kde máte zásilku uloženu
- můžete požádat o opakované doručení uložené zásilky běžnou doručovací pochůzkou na určitý den.

Pokud si zásilku nevyzvednete do 15 kalendářních dnů, je automaticky odeslána zpět odesílateli.




Newsletter